3 Eylül 2009 Perşembe

Pfff


Bu aralar fena kapışık durumlardayız zevcem ile.. 3 gün oldu, uzamazdı bu kadar normalde ama alışmış her defasında benim alttan almamı beklemeye. Almayacağım. Çünkü küsen benim. Hıhh!

Çayımı bile kendim demliyorum yahu. O derece garip haldeyim. 3 gündür televizyon camiasında neler dönmekte bihaberim. Tv odası onun emrinde zira, ben çalışma odamızda tıkılı kaldım. Hayatım oda-koridor-mutfak üçgeninde geçiyor. Şu hayatta tek zevkim maç izlemek, tek keyfim kahve içmek. Beceremediğimden kahve de yapamıyorum, içemiyorum. İçmeyiveririm. Yine de tek adım atmam! Banane lan blog!

4 yorum:

Unknown dedi ki...

naptın kim bilir kıza :(
kendin yap kahveni de oh olsun :)

TheTurk dedi ki...

Sana da hıhh!
İnsan gel bizde iç der!!

ayşe dedi ki...

kadınlar ne derse o olur O KADAR!hıhh maç izleme abicimm yat yengemin dizlerine aşk-ı memnuyu yaprak dökümünü seyret...kahven için şunu önereyim plastik kahve makinaları süper köpürtüyor:)

TheTurk dedi ki...

hh-hopp yürü git!

Blog Widget by LinkWithin